Otålig!

Börjar bli sjukt otålig vill att bebis ska komma nån gång.
Inge kul o vänta, hatar att vänta!
Idag är en skit dag helt enkelt :D..
Varit stressad på morgonkvisten innan ja skulle till mvc eftersom jag skulle lämna Theo till H på hans jobb o vi kom iväg lite sent så blev o halvspringa med vagnen dit o sen hoppas på att bussen inte hade åkt förbi, de hade den inte men den var tidigare än vanligt så tur att ja kom när ja kom..
På mvc fick jag vänta 30 min typ innan jag hade tid, läste lite gravid tidningar, alltid lika kul ;D..
Efter mvc så missade jag bussen med 2 ynka minuter så fick sitta i kylan o vänta 30 min på nästa skitbuss med en sjukt ful o otrevlig busschaför han säger aldrig hej o ser bara bitter ut fan BYT JOBB..

Sen hämta ja lilleman på H:s jobb han hade busat massor sprungit o haft sig o var trött, så blev en rask promenix hem o äta panpizza snabbt o uppskattades utav Theo, o sen somnade han. Medans han sov fick ja nå jävla ryck fick sån lust att städa så fram med dammsugare o mopp. När det var gjort vek ja lite tvätt o sen vaknade Theo blev o ligga en stund på soffan o halvblunda medans han sprang runt o sen fick han lite mellis. Just nu håller han på o kastar leksaker överallt det tycker han är kul.

Strax ska man börja med mat steka lite tacofärs o slänga på sån där saralee pizzakit lagom svårt idag känner jag...
Noll lust att göra något helt slut i kroppen vill att de ska bli kväll så man får sova.

Blev ju knappt nån sömn alls inatt o Theo vaknade strax före 06 o vela upp..


Kommentarer
Postat av: Mamma/mommo

Tids nog lilla gumman :) pussa på storebror från mommo!

2012-03-08 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0