Onsdag - BF + 6

O ye idag, denna gravid vecka + dag så bestämde sig Theo för nu var det dags att komma, allt startade med en hemsk värk följt av en blödning. Åkte in på kontroll som visade att jag var i latensfasen att det kunde ta 3 dagar innan bebis skulle komma. Var hemma o kände ingenting mer, fören på kvällen vid 22-23 nån gång om jag inte missminner mig, då startade de där hemska värkarna (som ja bara längtar efter just nu) kunde inte sova låg o hade sjukt ont medans mattias sov. Sen splasch så exploderade magen o det blev alldeles blött för javisst då hade vattnet gått klockan 02.00 då kom värkarna radade på varandra fick ingen paus.

O sen dagen efter var han föd 16.5?.

Hoppas Tindra följer samma mönster :P men det får gääärna gå fortare denna gång, förra gången så avstannade värkarna o allt därtill när jag fick ryggbedövningen så fick värkstimulerande som fick fart på allt men istället hade bedövningen tatt slut o ja fick inge mera snålingar!! O Theo fick en elektron på huvudet för att hans hjärtljud försvann till o från. Sen så fick jag krystvärkar i över 1 timme precis innan de tänkt ta sugklocka så kom han. Fast de hörde inte jag mattias som berättat i efterhand.
Säger de sugklocka tänker ja protestera inte ska de få bryta nacken på min unge INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0