Lördag Bf + 2...

Känns inte som att nått är på G ännu TYVÄRR.
Fick mera värkar igår kväll innan ja skulle lägga mig, sånna där som sätter sig långt ner i ryggen o känns som mensvärk o sammandragningar så magen känns som att den inte kan bli mera spänd som att någon lindar ett rep runt o drar det hårdaste de kan.
Men det var ju inte direkt svårt att stå ut med dem TYVÄRR, vill ju ha RIKTIGA nån gång fan så otålig jag börjar att bli. Börjar känna mig sjukt stressad så orolig att hon inte vill komma innan min provvecka...
När jag la mig o sov så försvann de där helt o hållet SUUCK.

Ne strax baka o sätta in en kaka o sen vika lite tvätt.
Får besök av två grannflickor ikväll, en som är född samma år som Theo så ska bli kul o se hur han reagerar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0