Fredag - Dags nån gång?

Magen vecka 41 (40+0)
Vi välkommnar ännu flera bristningar märker jag haha kan ju inte se dem om ja inte knäpper kort.
Fast de är faktiskt väldigt ljusa, skitsak samma är inte så brydd av lite bristningar.
Tydligen trivs bebis vääldans bra därinne för hon verkar inte vara på G att komma ut ialfl.
Eftersom Theo kom i vecka 40+6 så är de väll bara o räkna med att hon kommer vägra komma självmant.
Men passar inge bra om hon tänker stanna o strejka då jag senast kan bli igångsatt 23:e mars.
Fan va bitter jag låter MEN JAG ÄR BITTER just nu.



Bebisvagga som numera är bäddad och andningslarmet är installerat.
Ska fixa babyvakten nån dag med så den är klar fattar inte helt hur man gör ännu haha..
O väskan som hennes kläder hon ska ha när vi åker hem ligger i, jag har inte packat nått åt mig själv ännu inte kännt att ja haft lust är som sagt bitter ;D..
O så nya bilstolen o gungan
Dessa saker står framför våra gaderober just nu haha så man får lite träning varenda gång man ska öppna dem.

O Tiias han tvättar just nu, vi har tagigt upp syskonsulkin samt hårdliften som tvättas.
Märker att fler o fler utav tiias gammla "klassmates" bor här grannar med oss haha så ja han är o dricker kaffe
mellan han tvättar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0