Baka baka liten kaka..

Bakat chokladdrömmar med min son, super duktig var han extra duktig på att smaka på degen ;D..
O proppa i sig kakor de kan han hihi de kan ja med så lär juh vara ärftligt ;D..

O tydligen enligt internet är det ärftligt att gå över tiden med.

Mamma gick över 1 vecka med min bror o 2 med mig o min syster.
Min son föddes 1 vecka över tiden så är väll bara o räkna med att hon dyker upp om nån vecka då senast den 25? för nån gång då blir ja igångsatt om hon inte dykt upp.
Då kanske man bara ska njuta av tiden som gravid då, fast det gör ja inte usch nä just nu hatar jag att vara gravid extremt mycket inte mysigt nånstans längre. Går som en handikappad säl, piss humör o en jävla foglossning o min jävla arm som gör så jävla ont. Nä de är inte kul o vara gravid just nu..
Sen vågar ja inte gå ut ensam med min son heller utifall att liksom...
O nu blir ja ännu mera orolig att hon ska komma under slutproven :(. De är ju nästa vecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0