100% Bf idag!!



Frustrerande att det inte verkar bli bebis idag. Knappt sovit alls inatt eftersom jag fick värkar när vi la oss men kändes bara som förvärkar dock mycket mycket starkare än de jag haft fick knappt nån paus mellan dem.
Men sen plopp så var de borta, vaknade nån enstaka gång av värk men sen försvann de o ja somnade om. På morgonen o nu på dagen har jag haft några till men fortfarande inga sådär starka...
Var å sista mvc besöket idag, bebis är så fixerad man kan bli o har sjunkit ner som bara den men det visste jag ju redan för det KÄNNS..

Tror inte det blir nån bebis idag eller jag är nog väldigt 100 på att de inte blir nån bebis idag o ja kommer säkert gå över tills man inte får gå över mer så man blir igångsatt har säkert sån jäkla otur skulle inte förvåna mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0